BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

PENASIHAT AKADEMIK, 1SSE

Tuesday, July 07, 2009

Em, kalo korang perasanlah kat bawah2 ruangan gambar kat blog aku ni yang name dier En Ismail Kamis... Perasan belom?? Hah, dia kan dulu ajar aku subjek Calculus mase 4cast dulu(Ekspres MARA-UTM)! Skrag ni dah jadi penasihat akademik ku.. Kihkih.. saje je strory kat you all! Em, korg nak taw tak kan kitaorg skang dah start kuliahkan? Tapi dari semalam hgga kini satu lecterur pun tak masuk kelas.. Tension tol! Tak tau lah nape depa sume ni.. Kitaorg sume da excited nak blaja nih.. Never mind nti jwb ngan Allah kat Padang mahsyar nti.. (emo plak, haha)

Hari ini punyer story, hah tadi aku baru selesai wat cimb clicks nak mudahkan urusan bile dok kat universiti nie, tak payah nak keluar duit bayar bil contohnyer.. Hari ni aku tak taw r demam da elok tapi mcm selera makan tu x ade! Sesape nak suggest ape2 tak?? Aku tgh tgu orang nak bluetooth video clips ni cewahh da ade hp canggih kan!! Hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...