BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Beli iPhone 6s dari Malaysia ke Indonesia

Thursday, October 08, 2015




Assalam dan selamat siang teman-teman di Indonesia.


Saya ingin menulis post saya kali ini sedikit dalam bahasa indonesia, maaf jika tertulis dalam Bahasa Melayu, al maklum saya dari Malaysia. Teman-teman, jika saya melawat laman-laman web di Indonesia, semuanya bilang harga iPhone 6 itu lagi mahal di Indonesia berbanding di Malaysia. Indonesia juga bakal menerima lambat iPhone 6s. Malaysia sudah diumum oleh Apple akan mulai menjengah pasaran tempatan pada tanggal 16 October 2015 iaitu hari Jumaat. Saya ingin membantu teman-teman di Indonesia membeli iPhone 6s dari Apple Store Malaysia (lelaman rasmi Apple Malaysia) pada tanggal 16 October depan.



Harga yang dijangka pada iPhone 6s dan 6s Plus menurut perkiraan saya berdasarkan harga iPhone 6 ialah

iPhone 6s
- RM3199 16GB
- RM3699 64GB
- RM4199 64GB

iPhone 6s Plus

- RM3699 16GB
- RM4199 64GB
- RM4699 64GB

Makanya saya ingin membantu teman-teman di Indonesia untuk menjadi yang terawal memiliki iPhone 6s dan 6s Plus.

Urusan atau dealnya mudah, harga akan sedikit mahal... Saya akan caj harga iPhone, upah pertolongan saya sekitar RM30-RM50 untuk sebuah unit dan juga kos penghantaran ke Indonesia. Proses pembayaran haruslah secara total bagi membolehkan pembelian dilakukan.

Saya meminta pertolongan teman-teman di Indonesia untuk mencadangkan perkhidmatan pos yang terkenal dan baik reputasinya yang bisa menghantar barang dari Malaysia ke Indonesia pada tempoh yang singkat.


Saya juga tidak akan bertanggungjawab jika barang tersebut lolos ketika penghantaran dan saya juga tidak akan menampung sebarang perbelanjaan tambahan sekiranya pihak anda terpaksa membayar sejumlah wang kepada pihak bertanggungjawab seperti Pihak Kastam/Imigresen untuk iPhone 6s dan 6s Plus.

Untuk berbincang secara lanjut iMessage/WhatsApp di +60137980953, Azrin Ahmad.

Saya ikhlas menolong bukannya mahu menipu ikhlas kerana Allah kerana saya juga mencintai produk Apple

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...